Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

stačí porovnat nabídku v obchodec tehdy a te ́d a ceny potravin v poměru k platům abych věděl, že před r. 1989 se fakt vracet nechci. takže ty vaše počty krav jsou úplně irelevantní

3 0
možnosti

A jsme ve vytoužené Evropě a v...;-O

1 1
možnosti
Foto

Souhlas. Kdysi jsem napsal blog, že třetí světovou už máme za sebou. Bez výstřelu i padlých obsadily západní mocnosti Evropu a velké zisky ze země obsazenými svými bankami, výrobními podniky a službami kamuflují daleko nižšími subvencemi, o kterých navíc rozhodují, kam se nasměrují. Většinou tam, kde jim to bude nejméně škodit. Obsadily to, co nese a tamějším vládám nechaly starost o zdraví, vzdělání, obranu, výživu, komunikace, bezpečnost...... to, co stojí plno peněz.

4 0
možnosti

Nejvíce jsou zklamaní naši důchodci, když v regálu nenajdou své akčí zboží. Já neprožívám žádná zklamání - jsem nejvýš spokojený.

0 2
možnosti
Foto

Jsem důchodce a máte pravdu, že jsem zklamán. Nemohu si jít zahrát golf, což pokládám za hodně přiblblé rozhodnutí kompetentních. Chodím totiž po hřišti sám, jen se svým psem. Za plotem v lese se už projít mohu. Ti mladší mohou jet do práce městskou HROMADNOU do práce a nesmí se projít s golfovou výbavou s maximálně třemi dalšími hráči ve flightu.

0 0
možnosti
Foto

Opravte si "snížily stavy" a pak tohle smažte.

0 0
možnosti
Foto

To téma je mi blízké a třeba právě váš názor mě zajímá. Ale při druhé hrubé chybě jsme se přestal soustředit a přestal číst. Doporučuji nechat si text před uveřejněním, někým přečíst.

0 2
možnosti
Foto

Stane se. Nečetl jsem to jako korektor a objevil jednu. Blog jsem dočetl a nedělal přehnané závěry.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS